Ładowanie
strony...
Documaster Event Cloud
Centrum Certyfikacji Jakości
Polski Komitet Normalizacyjny
Berendsen Textile Service Sp. z o.o.
Kaspersky Endpoint Security Cloud
Targi EuroLab 2018
Bitdefender 2
Oponeo.pl
Centrum Metrologii im. Zdzisława Rauszera
ilość produktów: suma zamówienia: koszty dostawy:

SUS 2.0 - nowa certyfikacja dla firm świadczących usługi szkoleniowe

źródło: www.dekra-certification.com.pl 5 sierpień 2016
0 komentarzy

DEKRA nawiązała współpracę z Polską Izbą Firm Szkoleniowych (PIFS), która jest właścicielem Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0.

W ramach współpracy DEKRA Certification, jako jedyna jednostka certyfikacyjna w Polsce, będzie certyfikować firmy szkoleniowe wg standardu SUS 2.0.

Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 obejmuje szczegółowe wytyczne w zakresie jakości świadczenia usług szkoleniowych, niezależnie od ich rodzaju i tematyki, od przygotowania po ewaluację szkolenia.

Dzięki temu, że standard SUS 2.0 został opracowany przez organizację zrzeszającą ekspertów branży szkoleniowej, jego wymagania są dopasowane do specyfiki działalności firm szkoleniowych.

Standard SUS 2.0 spełnia również wytyczne PARP dla Bazy Usług Szkoleniowych (BUR).

Z certyfikacji Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 będą mogły skorzystać wszystkie firmy szkoleniowo-rozwojowe zainteresowane wpisem do BUR (dawniej Rejestr Usług Rozwojowych - RUR) i oferowaniem szkoleń dofinansowanych w ramach EFS.

Więcej o certyfikacji Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 »

Redaktor: Monika Frankowska

Komentarze

0
Aby dodawać komentarze musisz .
Brak komentarzy

Kalendarz

luty 2018
  • Luty
  • Marzec
  • Kwiecień
  • Maj
  • Czerwiec
  • Lipiec
  • Sierpień
  • Wrzesień
  • Październik
  • Listopad
  • Grudzień
  • Styczeń
0
Patronat Zaproszenie
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Rysunki

Odpowiedzialność społeczna
Definicje jakości
Niż demograficzny
Działania korygująceZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
Anonimowi AuditorzyZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
I.S.O.Zarządzanie Jakością 1/2014 (35)
EKGZarządzanie Jakością 2/2012 (28)
ISO 22000Zarządzanie Jakością 1/2016 (43)
Johnny AuditZarządzanie Jakością 2-3/2015 (40-41)
Metrologia czasuZarządzanie Jakością 1/2013 (31)
Muzeum metrologiiZarządzanie Jakością 2/2014 (36)
Ocena ryzykaZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
NiezgodnościZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
Pełnomocnik ds. JakościZarządzanie Jakością 1/2012 (27)
QualitymanZarządzanie Jakością 3-4/2012 (29-30)
RekrutacjaZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
Sprężyny z ISOZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
System zintegrowanyZarządzanie Jakością 2/2013 (32)
Wyspa jakościZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
Black BeltZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
Inherentne właściwościZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
Bezpieczeństwo informacjiZarządzanie Jakością 1/2016 (43)
Ten serwis używa plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie plików cookies i akceptację  Polityki prywatności.
2018 © Polski Instytut Jakości. All Rights Reserved